Nya rediga kap!!

Var på stan med min kära farmor idag.. bara hon och jag.. just like old times.
Det blev några kap till garderoben vilket jag inte säger nej till direkt :)




Jeansklänning från Sandströms (en affär jag aldrig vanligtvis går in i)
Men titt, vilken ursöt jeansklänning jag hittade mig!!



Body lotion från LDB. Den luktar SÅ himla gott så var ett tvång att köpa!!
Har hört att denna foundation ska vara bra för huden, så lets try!



Äntligen har jag mig ett par leggings med knappar på sidan.
Man kan nästan kalla detta för "kärlek vid första ögonkastet". I LOVE THEM!



Och sist men inte minst en ursöt tröja från Lindex.

Tack så hemskt mycket, Farmor!!..för allt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0