Home sweet home

Det känns skönt att sitta vid datorn för en gångs skull.
Jag har inte hunnit vara social på nästan 3 dagar. - Jo.
En snabbis i onsdags morse. Men det var tamigtusan
ingening tycker jag. Så är det när man gör vad som helst
för kära arbetskamrater :) klart man ställer upp för tusan!
Tjänster och gentjänster..

Mitt schema denna vecka skulle vara på 22.5h, men övertid varje
dag plus jobb på ledig dag.. Så när denna vecka är slut, (OM det
inte blir några ändringar igen) så kommer jag sluta på 44h ;)

Det är NÄSTAN dubbelt mot vad jag skulle ha jobbat!
HUR fint som helst :) Aj rilly lajk. Mer pengar åt mig!!

Så nu förstår ni kanske varför jag inte haft någon tid/ork
till att sitta vid datorn. Jag har bara varit på jobbet med andra
ord ;) Vilket är mitt andra hem..

Jag har kört andra utbildningsdagen idag, en jättegullig tjej
som jag utbildar. Hon är superduktig verkligen! Jag är så stolt!
Imorgon jobbar jag 10,30-19. Härlig tur! Fick jobba extra imorn
med. Hihi.. Dock är det synd om Elin på jobbet. Hon har gått
och blivit sjukskriven för sin rygg. Stackare!! Inte bra att det
kommer när man är ung.. fysjuttsingen!

Jahaja.. jag sitter som vanligt och skriver .. säkert ingen som
fatter vad jag pratar om :P Hoppas ni allesammans mår bra!
Ska försöka ta mig tid imorgon igen, skriva av mig lite..
Speedwayen måste jag ju skriva om då ;) det orkar jag inte nu
tyvärr. Nu väntas Popcorn påsen och ett avsnitt av Greek! Vi hörs!!

/Puss på er

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Linda jag saknar bilder på ert nya boende :D

2009-05-28 @ 23:09:01
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Molly

Jag fick mail från Donken härom dagen att jag inte fått något av jobben jag sökte :S Hoppas ni fick in fina arbetare!

2009-05-29 @ 02:38:23
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0