Have you fallen in a black hole?

Bilder från igår och idag..
Tack Ulf och Maria för gårdagen. Mycket trevligt!!



Idag kom Lisa och fisungen Elias rätt tidigt på morgonen. Väckte oss vetja ;)
Sen begav vi oss ner till stan. Lisa köpte en söt jacka till Elias.
Efter stan gick vi till VO-torpet där grabbarna grus spelade träningsmatch.
Men de va inge vidare väder när vi kom, de började ju självklart regna mitt i allt.

När de klarna upp så gick vi till ÖB, där hittade jag massa finfina grejer som jag
vill ha ;) Det får bli en annan dag. Åt en glass gjorde vi också. Smaskigt värre!
 

Kom hem strax efter 16 och jag har hängt upp tvätt och SÅ börja de ju regna,
så fick ta in de. Kläder som jag vill ha på mig kväll .. De får vi allt ta och se.

Nu ska en av oss hoppa in i duschen. Ha en förbaskat trevlig lördagkväll
så hörs vi imorgon! / Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nåå sötkorv Elias ;) är dom fort i stan imorn lr ? puss från oss!

2009-05-23 @ 19:12:12
Postat av: Josefine

De va jag som skrev kommentaren ;)

2009-05-23 @ 19:13:21
Postat av: Rebecca

men hallå?

Shawn och Caroline är ju jättegamla, och den där Max var ju inte så gammal. Borde inte han vara i samma ålder som Bo ungefär då?

Vem var det Max hånglade med?

Förvirrande!



Regn är så mysigt! Så det så!

Ses ikväll gumms.

2009-05-25 @ 09:35:15
URL: http://lanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0