Good girls likes bad boys

Godmorgon alla söta läsare!
Jag har tyvärr inte hunnit med att sitta vid datorn dessa 2 days.
Jag har haft fullt upp. Både på jobbet och fritiden.
I måndags jobbade jag öppning, 7.45-14 sen träffade jag syrran
och vi giock en sväng på stan. Jag köpte bland annat ett halsband
till Skrållan. (Hon smet ju ut i söndagskväll. Jag trodde jag skulle dö)
Men nu har hon sig ett halsband ifall det skulle hända igen. Hope not.
Sen i måndagskväll vid 19 följde jag och Jessie med grabbarna till
VO-torpet och kollade på Korpen fotboll. Haha, det var kul att se.
Dock förlorade "vi" med 4-3. Men bättre lycka nästa gång, som man
brukar säga :)

Igår skulle jag varit ledig. Men Johanna va sjuk på jobbet så jag fick
jobba för henne mellan  7.45-15. De gjorde absolut ingenting.
Mer pengar till mig ;) Sen igårkväll var jag och Monk i Målilla och
kollade på speedway. Fy sjutton gubbar säger jag bara. Vilken match!
SJUKT JÄMT EN. Det var jättekul och se verkligen.. Den går till historien ;)

Vaknade vid kvart i 10 av en humla som satt fast i min gardin, uscha.
Men jag fick bort han till slut. Så nu sitter jag vid N's dator.. ska snart ta och
se på Våra bästa år. Missat några dagar ju, så ska bli spännande idag.
Sen är det jobb 16.30-22.30 och så har jag utbildning idag, Wiih va roligt!!
En dag jag ser fram emot. Jag undrar om inte Lisa skulle komma in till stan
idag också? Men hon har inte hört av sig ang. det.. så får se hur de blir med de.

Ha en supergreat dag allesammans!
/Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0