Va fort tiden går..

...den bara springer iväg. Häromdan tyckte jag de stod 400 inlägg.
Men nu, idag.. firar jag mitt 500e inlägg :) GRATTIS GRATTIS!!!



Det är kanske inte mycket för vissa, men för mig är det det..
Jag har mina perioder då jag kan skriva många inlägg per dag
och vissa dar inte skriva nånting alls.. eller.. jag försöker nog
skriva nått varje dag.. Iallafall nu på senaste tiden.

Niklas begav sig nyss till pokerklubben. Så jag har mig
en ensamkväll idag kan man nog säga. Tänkte ta mig
en dusch, bruna kroppen lite och kanske tillomed ta mig
en ansiktsmask.. skämma bort mig själv lite nu när inte
Niklas är hemma. Myspysigt. Jag kanske skriver mig något
inlägg senare eller så hörs vi imorgon? om ja orker.
Jobbar 10,30 - 22,30. En låååång dag framför mig.
Men också en skojsig dag som jag ser fram emot ;)

TJINGILING !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0