Måndag 9 mars -09

Denna helg är över och en ny vecka har vi gått in i.
Måndag idag och det har varit jobb mellan 7:45 - 15:30.
Vid 16 kom Niklas mamma, pappa och lillebror Johan hit.
Vi fixade lite mat - kyckling, pommes och beasås och god
efterrätt  ..brownie. i really like. Men fyhunna va socker det
är i de. Tur man inte äter de för ofta.

Ulf och Maria gick precis. Niklas och Johan ligger i soffan och
spelar lite fotbollsspel, och jag själv är så in i norden trött att
jag inte visste vad jag skulle göra så satte mig vid N's dator
enbart för att kolla bloggen.. det är lite tidsfördriv och det är
något jag behöver just nu.

Jag har ingen ork till nånting, känns det som. Vet inte vad det
är med mig. Min 3e dag jag går upp kl 7, kanske är det som är
problemet? Konstigt isåfall, jag som aldrig haft något problem
tidigare? Riktigt konstigt!

Jag är lite sugen på att se på något Lost avsnitt sen. Får hoppas
att min sambo N också vill det. Det börjar bli JÄTTEspännande nu!
OH, apropå serier. Om en vecka, tisdag den 17 - är One tree hill
tillbaka! BARA en vecka kvar. Helt sinnes vad jag är exited about it.
En hel timme också. i love . i love . i love.

Jag måste bara tillägga att jag pratade med min vän Josefine idag.
Va härligt de va att höra hennes röst.. de va hennes riktiga röst.
inte den där trötta josefine som jag pratade med sist.. för hundra år sen!
Välkommen tillbaka, eller nått vännen. Ska träffas i helgen!
Och på fredag kommer min underbara Lisa och hennes dotter till Västervik
Lägger in några gamla bilder bara för jag saknar de så in i norden massavis..





Tack för dessa fina minnen, mina vänner!! <3 U.

Vi hörs! Nu ska jag in till Niklas och Johan och störa de i deras spel :P
Ha de gött, Ciao. /Kramar Linda

Kommentarer
Postat av: Lisa

2009-03-09 @ 19:46:41
URL: http://misslisa.blogg.se/
Postat av: Elin

Wow är du den blonda Linda ? Skit snygg !

2009-03-11 @ 14:52:24
URL: http://eliinkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0