Solen lyser & himlen är blå



Vilket härligt väder vi har idag i lilla byhålan Västervik!
Sarita kom och väckte mig vid halv 10 imorse.
Solen lyste in i alla hål o kanter, sinnes va skönt
det var att vakna till det. Sarre och jag låg och kollade på det
nya avsnittet av One tree hill. När det var slut så fråga hon om jag
ville med och träna. Men jag känner inte att jag har tid med
det idag, tyvärr!! Så hon begav sig själv till Nautilus.
Först har jag tänkt ta mig en duschen - sen göra mig iordning och
gå ner till jobbet för att hämta tigermålningen.
Måste läsa & kanske måla lite för att se hur man gör. Jag vet ju
ingenting om sånt där.  Det är nog inte bara "göra så och så".
Så det ska bli spännande! Testa sig fram lite..

Sen vill jag följa med min syster och hennes kompis Jennifer
ut och fotografera lite. Mysigt i detta väder liksom!!
Eller varför inte ta en lååång promenad.. oh underbart ju!

Annars får jag se vad resten av dagen har att erbjuda.
Hoppas alla får en toppendag / Kramar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0