Onsdag 4 mars

Idag står det Målning på schemat. Jag älskar att måla!! Roligt värre!
Maria och Ulf börjar få ordning på huset, det börjar bli så himla fint!
Snart dags för alla möbler och so att placeras i huset, hihi. Jag älskar att flytta!
Kanske blir dags för det redan idag.. vem vet.

Jag vill också flytta till hus. Någon som vet något hus till salu?

Sen runt 15 ska jag och Molliii sola lite. Det ser jag fram emot. En liten paus i målandet.
Aj rilly laajk

Nu ska jag ta och plocka iordning mina kläder osv. Sedan ta mig en promenad.
Jag är så stolt över mig själv. 3e dagen idag och -1,4kg :) Dadadiidi.. Glädjeskutt.

Måste försöka få in affishen på schemat. Helst idag också. Hm. Aja, jag löser det!!

JAG HOPPAR AV GLÄDJE men mer än så, får ni inte veta!!!


/Kramar Linda

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag blir galen på denna design :P

Är du ledig idag med?!

Turis!

2009-03-04 @ 10:07:24
URL: http://lanius.blogg.se/
Postat av: JessicaViberg

JAG VILL VETA VARFÖR DU HOPPAR AV GLÄDJE!!!!!!!!!!!!!!





:O :O :O :O :O hahaha.



Fika nån dag? :)

2009-03-05 @ 01:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0