Mycket härlig dag.. idag igen!

Jossan kom förbi och vi kollade på One tree hill.
Sen gick vi ner till stan.. till leksaksaffären. Jag hittade
en leksak till Felicia. Den ska hon få i för-tidig-födelse-
present ;) ..tror jag!

Sen gick vi till Morella och fikade. Alltid lika trevligt!
Och prins William är ju bara för go. Han ler hela tiden!
Jäkla sötunge!!


Kolla bara på han..  Världens charmtroll ! :)

  
Jossan & Wille

Nyss hemkommen från stan. Sitter o försöker få tag på Lisa.
Men hon är inte tillgänglig nånstans! Vart håller du hus vännen?

Snart kommer Sarita hit. Vi ska åka till Nautilus tillsammans och
träna lite. Känner mig lite nyttigare på så sätt. Härligt värre!!
Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda!

Nu ska jag gå och plocka undan i sovrummet, det ser FÖR JÄKLIGT
ut vill jag lova er, skäms ju för tusan! usch..

Om ni inte har något att göra, gå in på youtube och sök efter
Elliot Minor eller Mayday Parade.. Helt underbar musik!!
LINDA I ETT NÖTSKAL!! i love ROCK n ROLL ;)

Det var allt för mig nu! /Kram på er.

Kommentarer
Postat av: josefine

Haha hur kan de bli en så söt av en sån ful mamma hehe :P

2009-03-19 @ 16:47:59
Postat av: Anonym

JOSSAN! Så du säger! Ni är lika vackra :)

2009-03-19 @ 16:50:48
Postat av: Lisa

Gud sicka sötnötar dom är :D

2009-03-19 @ 17:22:00
URL: http://misslisa.blogg.se/
Postat av: emma

ah de är john de :)

haha ah de e han :p men de är skitsamma :d hahah

2009-03-19 @ 17:40:14
URL: http://eemmaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0