Jag hatar telefonkö!!!

Sitter i en telefonkö sen en kvart tillbaka.. "Tyvärr är alla telefonister upptagna för tillfället, men du är kvar så besvaras ditt samtal så snart som möjligt" har jag nog hört en miljon gånger nu och hennes röst nöter på mitt öra! Står i kö till fack fan. De har gjort fel på min ansökan.. jag ansökte liksom i sep/okt.. så vet inte hur detta blir nu! Därav denna jäkla långa telefonkö. Jag MÅSTE prata med de. Hade de inte varit så viktigt detta samtal så hade jag lagt på för länge sedan.

Nu är jag arg!!!

Uppdatering: 12:19
Det är helt sjukt. Jag satt i telefonkö i 32min innan jag la på luren. Jag orkade inte höra rösten längre och så orka jag inte vänta längre. Mer telefoner och personer kanske de borde behöva? Idioter. Oh vad jag är irriterad nu. Bra start på denna dag.. SUCK SUCK SUCK.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Telefonkööö är verkligen det tråkigaste som finns

2009-03-16 @ 13:33:10
URL: http://cammmie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0