Idag är jag helt slut.

Va på jobbet vid 10.30 igårmorse. Började fixa ordning inför
målningen jag skulle ha hand om vid kl 11. Restaurangen var
fullproppad redan vid halv 12. Jag hade kö lång som fanken!
Men jag löste det så gott jag kunde ;D

Fick ha rast när jag var klar vid 15 tiden.. Shit pommes, vad jag
mådde illa! Huvudet bara yrde omkring. Men det blev bättre efter
att jag fått dricka min power king. Koffeinet gjorde sitt, kan man säga.
Slutade runt 23 tiden. Vi hade ganska mycket o göra hela tiden.

När jag kom hem, tänkte jag bara stoppa om mig och bara ta det
lugnt. MEN, min syster och Jennifer och Tintin kom förbi och vi
sjöng Singstar till kvart i 3 haha. Undra just varför jag va så trött idag? :P

Jaha, då ska man jobba om 2h då. Men först måste jag äta mig något.
Har inte ätit sen kl 15 igår.. oj då? Känner det idag.. min mage har vänt
sig utochin. ajsing bajsing linda.. FY DIG! Ska gå och se om Niklas är
hungrig om vi ska göra oss lite o äta. Imorgon är jag ledig. Vi hörs då!

Hoppas alla haft en trevlig helg! /Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Molly

Hej hej :) Tänkte bara fråga om du och Niklas och lite vänner ville komma på festen på lördag? (Som det ser ut just nu så blir vi här hemma hos oss).

2009-03-22 @ 17:47:16
URL: http://molkan.se
Postat av: natina

men du e ju sjukt duktig! :)

2009-03-23 @ 11:49:15
URL: http://natinaleonbardhi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0