Godkväll gott folk!

Min lilla "dataskärm"

Snart är det läggdags. Men hinner skriva ett kort litet inlägg.
Jag har pysslat klart med Elins bloggdesign. Hoppas verkligen
att hon tycker om den. Jag gillar den grymt mkt!

Har styrt och ställt sen jag kom hem. Tvättat har vi gjort.
Så nu har vi bara "lite" tvätt kvar. Att man aldrig hinner
tvätta allt. Blir tokig på't. Jag skulle ha varit ledig imorgon.
Tänkte ta och tvätta då, men så är en arbetskamrat sjuk på
jobbet så jag tackade ja till jobba åt henne imorgon!
Så tvätten som skulle tvättas imorgon flyttades idag istället.
Tur det fanns tvättid idag .. phuu  Ibland kan man ha tur.

Jag har gjort 2 bloggdesigner och så är det bara logan kvar
till Kennelklubben. Har lite ideér på hur jag ska göra!
Jag älskar photoshop ..snart är allt mitt arbete klart.
Vad ska jag göra då liksom.. hm, har funderingar på att ta upp
min hemsida igen kanske? Någon som har förslag på vad jag
kan ha den till? Är lite sugen på att ha en egen hemsida..
Va härligt de låter att säga sådär.. "jag har en egen hemsida" :P
Aja.. fjantig jag är, i know.. men..

Nu ska jag gå och ta mig ett bloss o bara ta de lite lugnt.. sen gå och
läsa boken. De va några dar sen jag läste i den. Måste snart  läsa ut den..
Och sen SKA jag köpa alla böckerna. Oh! De är så himla underbara.
Ni förstår inte. Eller jo, ni som läst böckerna förstår hur jag menar..
men ni andra! Köp eller Låna böckerna,  jag garanterar att ni kommer
gilla de! Så är det med det.

Nu har jag skrivit av mig lite. Det var allt för mig ikväll!!
Sov gott och Godnatt /Kramar Linda

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Tjoho gumms, såg nu att allt ser okej ut i explorer det är bara o Mozilla som besöksstatistiken är stort kolla om du har både.

2009-03-11 @ 08:51:09
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vet du vad som är irriterande?

Jo, att jag bestämde mig för att köpa boken på internet eftersom den skulle komma någon dag efter och vara billigare. Men vad tror du jag såg i skyltfönstret på bokia igår? BOKEN! Den skulle inte komma ut förrän den 12de! Hoppas att min kommer snart :)

2009-03-11 @ 09:10:29
URL: http://lanius.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilken liten dataskärm du har, hihihihi

2009-03-11 @ 12:39:50
URL: http://cammmie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0