Fredag 6 mars

Då är de helg igen då. Och denna helg jobbar jag .. Men de ska bli skönt.
Ser fram emot o jobba nu. Har fått vara ledig för länge nu att jag längtar tillbaka. Grr ;)
Nu vid 12 ska jag möta grabbarna och äta lite lunch. Sen mellan 15-16 ska jag på
möte på jobbet men det är nog ganska lätt. Det är frågorna i boken vi skulle ha svarat
på tills idag. DÄ Ä LUGNT! Sen ikväll vill vi gå på bio.. hoppas bara att de går någon bra!!
Mysigt med bio ju. Iihh..

Jaha, min andra familj är påväg till Stockholm nu. De ska på kryssning i helgen.
Jäkla apor! Jag vill också åka på kryssning för tusan. Synd det inte var förra helgen!

Nehe, nu är det bäst jag går och duschar. Ha de gött! / Kram Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0