Leave out all the rest

Etta på min topplista ;) den bästa i historien.. men, de säger jag väl alla gånger. hehu

Linkin Park - Leave out all the rest

im in love




Har ännu en gång till kollat på Twilight. OFTA denna låten spelas i slutet av filmen..
Och som tur va så fick jag ju se va låten hette. Satt hela gårdagen och letade på
internet efter låt titeln.. haha. And here it is! Nu är jag superglad och jag vill dela
med mig av min glädje till er alla läsare!!

Förlåt för denna dåliga uppdatering :S jag är bara så himla trött på min bloggdesign.
Sorry everyone! Men det ska de bli ändringar på. Nu ska jag dyka till sängs och läsa
andra boken av Twilight serien. Drömma mig vidare! Ha en fortsatt trevlig lördag!

/The dreamer, Linda

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha visste du inte om det!!

Jag laddade ner soundtracket direkt efter jag hade sett filmen ungefär. Hhaa..

Har du inte läst klart boken snart?

Fjärde boken kommer ju i veckan! WOhooooo! Pyss

2009-03-07 @ 23:49:48
URL: http://lanius.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Du ska ju hinna läsa tredje boken också!

Du måste köpa den 4de boken när den kommer, måste ju snacka med dig om den :)

Jag längtar som bara den!

2009-03-08 @ 11:47:43
URL: http://lanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0