Denna måndagkväll!

Har bestått av bara en massa huvudvärk.
Den vill verkligen inte försvinna. PAIN!
Jag har bara legat i soffan och gosat till en
film och serien Greek nu ikväll..

Filmen jag först kollade på var. "Another cinderella story".
DAMN. Vilken underbar film! I loved it.



En riktig komedi som handlar om kärlek. Underbar med andra ord!
Sevärd film om ni inte sett den.
Och nu är jag inne på mitt 3e avsnitt för kvällen, ska se färdigt
på det.. sen blir det bedtime. Försöka vrida tillbaka tiden lite.

IMORGON kommer nya avsnitt av Oth och Gossip.
Helt sjukt vad veckorna går fort. ojoj..
Nu ska jag lägga mig ner i soffan och bara gosa ner mig under
täcket.. och hoppas att den förbaskade huvudvärken kan ta och
försvinna. GRR...

Godnatt. /Kramelikram!

Kommentarer
Postat av: emma

den filmen är otrrrroligt bra!!! :D:D

2009-03-24 @ 21:43:23
URL: http://eemmaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0