Torsdag 25 juni

Sammanfattning av dagen: jobbat mellan 7.45-16. Gick en
runda på stan - hitta en klänning och ett linne, hårfärg, doppresent
och ett läppglans. Sen hem och gjorde mig fin i håret. Jag är nöjd
men man kan bli nöjdare så ska i en flaska till om ett par veckor.

Kl 19 kom Djerfa och hämta oss, så begav vi oss till fotbollen.
Det var en riktig rejäl match som blev oavgjord. Matchen slutade
1-1. Ingen nolla denna match, det är framsteg grabbar!! :)

Nu är jag heeelt slut. Niklas lagade precis lite mat till oss.
Mumsit värre :) Och snart hade vi tänkt ha lite myspys i soffan.
Men först så väntas efter-maten-blosset! Vi hörs imorgon kväll då
jag jobbar 10-19. Ha en fortsatt trevlig kväll :) /Kramar Linda


Denna klänning kan jag väl ha på mig på dopet på lördag??


Inga dåliga priser va ;) De gäller att handla smart hehe

 

Lite mörkare iaf. Slingorna ska bort helt och hållet.

Kommentarer
Postat av: Josefine

veerry nice dress babe ! :D

2009-06-26 @ 10:51:53
Postat av: Rebecca

Haha lite skillnad från mina köp ;)

Jäkla underkläder för över 700 kr, fast jag köpte ju en mascara och en scrub också ;)



Puss på dig gullet..

Ps. fick ett sms förut från min toyboy "e kär i dig:)"

2009-06-26 @ 18:12:09
URL: http://lanius.blogg.se/
Postat av: emma

jag har den blåa klänningen oxå!!!! :D hahaha

2009-06-26 @ 22:25:32
URL: http://eemmaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0