Paris Hilton's my new BFF


Klockan 20.00 imorgon tisdag startar Paris Hiltson's program här i
Sverige. Paris Hilton väljer ut 16 tjejer och killar som får resa till
Los Angeles för att tävla om att bli hennes bya bästis.

Det är en serie som jag tänker se. Dock får jag se reprisen
då jag jobbar imorgonkväll. Satans bananer också.
Som sagt, det får bli reprisen för min del om man inte kan
se de på internet någonstans. Sånt som får lösa sig
med tiden. Nu ska jag gå och göra mig iordning.. för snart
ska jag gå till stan och ta en fika med Systeryster.

Soliga kramar / Linda

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha det supermysigt nere på stan i solen och hälsa systeryster:D Puss !

2009-06-01 @ 14:03:04
URL: http://misslisa.blogg.se/
Postat av: Molly

Hahah, jag tror det där programmet är supertöntigt :P Att man ens "ansöker" om en bästa vän i tv känns lite väl desperat.. ;) Kanske roligt att kolla på dock, de verkar ju inte ha alla hästar i hagen så att säga.

2009-06-01 @ 23:53:13
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0