Young blood / Jag blundar

Om man lyssnar på refrängen så låter de "exakt likadant men med andra ord".
Har inte tidigare tänkt på det, förrän Niklas påstod det häromdagen.
Och enligt Coockie låter det som EMD sjunger Hanna Ljungberg ;)

En låt ska ju vara speciell och eftersom Martin Stenmarck var först med låten
"Jag blundar" så låter EMD's låt som en kopia. Synd det, för jag gillar EMD :)





Vad tycker ni själva? Låter det inte likadant?! Eller kanske inte då.. hm..
Va konstigt, för ena sekunden tycker jag de låter som så, men å andra sidan inte..

Kommentarer
Postat av: erica

det är faktiskt lite likt på ''Youngblood'' och '' jag blundar'' men inte annars så mkt

2009-07-18 @ 19:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0