Vilket knasigt väder..



Det var ju hur fint väder som helst när jag vaknade.. och när vi spelade tennis.
MEN när vi satte oss i bilen, det var som att någon där uppe ville att vi skulle spela
vidare för det bara börja ÖSREGNA. Och de fortsatte hela kvällen.. även i början när
vi grillade. Men sen slutade det upp och blev fint igen!

Haft en riktigt mysig kväll med Niklas, Coockie och Sarkan. Grillat och spelat kort.
Det var dock inte lika mysigt när "Spindelmännen" kom på besök.. buuuggaa..
Är det något jag INTE tycker om så är det spindlar. Gänget, det får vi göra om snart igen.

Jessica skickade nyss ett sms om att deras resa gått bra. Nu är de i Bullelandet.
Vad jag är avis på de!! Hoppas de har det varmt och så.. det är ett måste på en
utlandsresa ;-) Nu ska jag fortsätta fixa lite med Beccas bloggdesign, så den blir
klar snart. Sen blir det bädden för jag ska upp och jobba vid 7,45 imorgon. Vi hörs då.
Kul att jag fått lite mer besökare de senaste dagarna. Hope you like it.  //Kramar till er.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ehm, japp, den har jag fixat helt själv :)

2009-07-15 @ 16:05:04
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0