Sommar = Sol och regn.

För att man ska kunna överleva en sommar med sol och bad
så måste det komma lite regn också. Det gör ingenting!
Klimatet OCH vi människor överlever inte utan detta.
Tro det eller ej! En tanke man aldrig tänker på i vanliga fall..
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Nyss hemkommen från stan. Haft det mysigt på stan med
först Becca.. gick en sväng och kika på lite kläder. Men hittade
ingenting till ikväll. Jag får ta något ur denna (förskräckliga)
sk. garderob som jag då har ;) (allt ligger på golvet dock,
har för mkt kläder.)

Sen träffa jag Niklas, Coockie och Andreas för en lunch på Sahara.
Sen dök även Frida, Lisa och barnen upp. Där satt vi och hade
det trevligt i solen som efter en kort stund utvecklade sig till regn,
åska, blixtar och dunder. Usch, vad jag inte tycker om det. Men som
jag nämnde i början av inlägget så är det ändå bra för oss och
klimatet med lite regn. Så regnet, ös ner vetja. Så behöver vi inte
träffa på dig något mer under sommaren ;) Bra ide tycker jag!!

Efter lunchen så kom Jenna och hennes kusin Lisa förbi så gick
vi och fixade biljetter till VIPkvällen på Palladium ikväll :D
Man är väl kändis huh ;) Jag och Frida är ju med i musikvideon
som kommer att visas där ikväll.. riktigt skojsigt! Hoppas bara
de inte klippt bort oss.. då blir jag som TOKIG :P hahaha.
Nej vars, riktigt så illa är det inte!

Sen blev det bolaget och sen tog jag Flisan och gick hem till mig.
Nu sitter jag i sängen och Flisan går igenom mina halsband
(som vanligt) Därav står hon för det jag brukar kalla henne -
Lindas Prinsessa. Sötunge alltså!! Ska väl ta och va lite social
mot henne innan hennes pappa ringer och ska hämta henne!!

KOM TILL PALLADIUM IKVÄLL!  jag garanterar er en rolig kväll..
..för vi är ett sånt roligt gäng som kommer vara där!! CYA THERE!

Ha det bäst allesammans, och Trevlig helg!! /Kramar

Kommentarer
Postat av: Molly

Synd att jag jobbar imorgon, annars hade jag hänkat :)

2009-07-03 @ 19:16:33
URL: http://molkan.se
Postat av: FRIDA

sv: haha, ja det var ju det då ;)

2009-07-03 @ 20:18:38
URL: http://ffriiddaa.blogg.se/
Postat av: LINDA

Sv: Jaha, vad smart med Ellos! Jag har helt glömt bort ellos för tillfället, glömt att de faktiskt har mycket snyggt och att det bara är att beställa därifrån!



Det skönaste skulle vara om det är sol på dagarna och regn på nätterna. Ett perfekt klimat!

2009-07-04 @ 11:21:58
URL: http://lindafunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0