Robert Buckley to Tree hill!!




Ni som följer min blogg vet ju om att jag är en One tree hill fantast. Jag läste runt lite på
olika bloggar (följer friends007.blogg.se - står mycket bra om One tree hill). och jag hittade
en artikel om att Robert Buckley är en av de nya som kommer till Tree hill. Hur häftigt
som helst, jag som precis börjat kolla på Lipstick Jungle där han har en av huvudrollerna.
Han är mer än välkommen till Tree hill.

Robert kommer spela Clayton, en ung sportagent som representerar Nathan Scott och
de blir sen nära vänner. Nu börjar det hända grejer. Synd att inte Leyton finns kvar i s07.
Men som man brukar säga, ut med det gamla och in med det nya. Min höst är iaf räddad!! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack så mycket :) Det ska bli roligt detta :)

2009-07-05 @ 20:31:11
URL: http://hannafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0