Mina sommarhits :-)

Jag verkligen diggar dessa låtar. Tänker på väme och
ett dansgolv. Kan vara vilket golv som helst, bara man
kan dansa så går de bra ;-) ..själv gillar jag min radio i
köket.. det golvet, det tycker jag om! haha

Den första är Ola - Sky's the limit


Och den andra är Cidinho & Doca - Rap das armas :-)


Såna sköna låtar!! Sen måste jag också tillägga en låt som jag tycker väldigt
mycket om i dagens läge, jo nämnligen Akon - Keep you much longer


OCH SEAN KINGSTON - FIRE BURNING =) men de visste ni ju redan.

Kommentarer
Postat av: Molly

Som jag sa till Sofie så bojkottar jag "Cidinho & Doca - Rap das armas" för den handlar om så mycket hemskheter.. :S

2009-07-24 @ 00:00:31
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0