Vilken start på lördagmorgonen.

Vaknade typ en miljon gånger av att min katt Skrållan vill att vi ska leka med henne. Så försökte förklara för henne typ kl 3 på natten att "när det är natt och du är vaken så vill vi människor sova." Till en början fatta hon vad jag menade. Så blev rätt chockad över det. Men sen efter drygt en halvtimme och när jag precis somnat om, JA då är det samma visa igen. Så jag tog henne till mig och gosade lite med henne.. så försiktigt så inte N skulle vakna. Det gick i 3timmar typ. Till klockan var 6. Då ville hon bara busa. Jag vred och vände på mig, 1000 gånger. Tills jag blev tokig. På något sätt så blev hon tyst. Då blev jag lite rädd och gick upp och kollade vad hon hade för sig. Då låg hon i N's datastol och sov. Så himla söt hon är, lilla Skrållan.

Somnade om, så vid kl 9 ringde mitt alarm. Och då var det dags att gå upp och göra sig fin för jobbet. Började kl 10 och slutade vanligtvis vid 14, men fick jobba över till 16 då det blev problematiskt på jobbet. Det gör inte mig någonting! Och när jag gick utanför dörren så började det snöa! Det var så vackert. Man såg hur flingorna föll till backen och det stannade där. Kom hem för en stund sen. Är bortbjuden till min systers "lånade lägenhet" idag. Det ska bli trevligt! Ska ta med mig Guitar Hero och Singstar. Kanske blir lite sång och ROCK ikväll månne ;) Dock är Syster Yster bättre än mig på både GH och ST. Well. Snön växte av bara fasiken. Nu ligger det väl kanske drygt 1 decimeter på backen och det är KRAMSNÖ! Det är vackert med snö.

Nu ska jag göra mig iordning. Kanske skriver något inlägg ikväll, annars får ni ha en trevlig lördagkväll. /Kramar Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0