UTMANING:

Molly har precis utmanat mig till att berätta sju sanningar om mig själv,
och reglerna är följande:

1. Länka till den som har utmanat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen

Sanningar
1. Jag älskar att sova naken.
2. Jag behöver gå ner minst 10kg.
3. Jag älskar mitt jobb!
4. Jag hatar spindlar.
5. Jag är höjdrädd.
6. Jag har koncentrationssvårigheter.
7. Har väldigt höga krav på mig själv.

Dem jag utmanar:
Becca
Lisa
Lina
Emma
Jossan
Mathilda
Sasha

Kommentarer
Postat av: Josefine

Meehn haha jag känner inte ens så många som har blogg! hur gör man dåå?!

2009-01-31 @ 12:59:13
Postat av: Mathilda

Hihi! Va skoj! Nu jäklar ska ni få veta grejjer :P haha! Nerå ;)

2009-01-31 @ 15:10:44
URL: http://mathildathorssell.blogg.se/
Postat av: Molly

Hur går det med bloggen? :)

2009-02-01 @ 18:39:53
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0