Dagens


Dagens klädsel: Just nu - Pyjamas ;-) Snart - träningskläder. Sen - Arbetskläder.

Dagens frisyr: Just nu: Vet jag inte riktigt. Sovfrilla? Sen blir det iallafall toffs.

Dagens roliga: att äntligen få gå och träna igen.

Dagens tråkiga: fick inte tillräckligt med sömn.. eller nått -.-

Dagens låt: Lady GaGa - Poker face.

Dagens vill ha: Min framtida kropp nuuu!

Dagens planer: Äta frukost - gröt, träna, träffa lisa & pluttisarna, Sarita också?
Sen vid 17 ska jag jobba. Känner att jag kommer vara så himla trött ikväll . grr.

Dagens saknad: LISA & hennes barn. Hur ska jag klara mig utan er liksom?

Dagens humör: As usual. Always happy ;-) Ska ju träna nu och träffa pluttisarna
efter träningen :-) Kan inte bli en bättre dag liksom!! Weee


Can't read my, can't read my
No he can't read my poker face
(She’s got to love nobody)
Can't read my, can't read my
No he can't read my poker face
(She’s got to love nobody)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0