Unopened Letter to the World


Jag bara längtar tills denna vecka ska vara slut.. så mitt nya liv äntligen kan börja. Kollade upp på min hylla förut, där stod min vattenflaska och bara var ledsen. Jag blir ledsen när jag inte kan träna. Jag vill ju så väldigt gärna göra det. Stort suck för det. Idag är en ny dag. Får hoppas att jag kanske kan träna imorgon.

Idag har jag plockat bort allt julplock. Det kändes väldigt skönt. Det har varit en toppenjul men nu får det vara slut på det. Idag är det jobb igen, 16-20.30. Kanske borde ta mig en dusch, fryser ihjäl här i lägenheten. Undrar om våran hyresvärd typ "försöker spara" på värmen för nått är fel. 2 timmar kvar till jobbet.. Frida? Har du tid månne? Skickade precis iväg ett sms till henne, får se om hon är i Västervik eller om hon är någon annanstans ;-)

Satt och fixade och trixade med "Adobe Illustrator"en sväng igår. Förstod inte allt jag gjorde. Men det ska nog gå o göra som jag vill. Det kommer nog ta lite tid, så håll ut. Någon gång kanske det kommer upp en illustrerad bild :-) Håll tummarna. Nu ringde Frida och hon kommer snart in till vika och ska ta en fika tillsammans med mig. Mycket trevligt måste jag säga. Det var verkligen inte igår, vännen!!

Nu blir det en dusch, sminka sig, och ta på sig arbetskläderna.. sen en fika med Frida. Hörs ikväll!
Ha en underbart skön vilosöndag, mina söta besökare!


Kommentarer
Postat av: melanie

snyggblogg:D kolla gärna min och kommentera.

2009-01-11 @ 15:17:30
URL: http://melaniejanni.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Yes vi öppnar imorgon :D Hoppas du är bäst i köket!

Vi kommer äga allt och alla!

Haha aa, men vi får ta och säga pompa nu framöver, okej?

Dock är det ju inte ett helt arbetspass, jag kommer sitta i möte från 13-16 och sen ska du på servicemöte 16-17 sen slutar vi!! :D

Pusss

2009-01-11 @ 16:03:23
URL: http://lanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0