Under 2009 ska jag:

  1. Försöka sluta bita på naglarna. (första prioriteringen)
  2. Ta tag i körkortet
  3. Leva sundare - Träna mer!
  4. Flytta till en annan lägenhet
  5. Åka till Grekland
Sen kommer jag inte på mer saker. Dock är jag rädd för att inte klara av nyårslöften. Så egentligen vill jag inte lova något jag "förmodligen" inte kommer klara av.. Förra årets löfte jag hade var att sluta röka. Lyckades jag? Nej! Men jag ska försöka mitt bästa att åtminstone ' Vid årsskiftet om ett år. Så ska jag ha mina egna långa fina naglar. '. Jag tycker det är så himla fint med långa naglar. Så jag vet inte varför jag biter på mina. Fult och dumt av mig. Så nu Linda. Nu är det väck med den fula vanan!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vi kan stötta varandra på körkortet! Jag måste verkligen ta tag och börja plugga och köra.

2009-01-02 @ 12:06:06
URL: http://lanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0