Truth Doesn't Make a Noise


Idag vaknade jag vid 10 över 10. Trodde klockan var jättemycket. Gick ut till vardagsrummet och låg och kollade på säsong 10 av "top model". Sen satte jag mig en sväng vid datorn, kollade på nya avsnittet av "Gossip girl" som kom igår. Och så har jag kollat på "Våra bästa år" som precis tog slut. Nu hade jag tänkt gå och ta tag i disken, sen ta mig en dusch. Och vid 16 är det dags för att jobba. Så jag missar Grammis galan ikväll. Det kanske går i repris någondag :-) Hoppas hoppas, för jag vill så gärna se det! Det var nog allt för mig idag. Vi hörs igen, antingen sent ikväll eller imorgon eftermiddag. Ha en fortsatt trevlig onsdag /Linda

Kommentarer
Postat av: Jessie

Tack så jättejättemycket! :)

Hoppas du får en trevlig dag, trots att du snart ska jobba!

2009-01-07 @ 15:55:11
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0