Sammanfattning denna vecka!


Jag tränade hårt mån, tis. Ledig onsdag då jag kände att jag ville träffa de små pluttisarna. Sen tränade jag torsdag. Fredag när min mor fyllde år, så kände också de där att "nej jag vill inte." Så. Skippade ett pass på fredagen igen. Men guess what. Både lördag och söndag var jag och tränade. Blev styrka på lördagen och simning på söndagen!

2252 kalorier
och min vikt: : -1,9kg


Det lönar sig! :-)

Den här veckan ser lite annorlunda ut, för jag har ett arbete som är helt toppen den här veckan. Perfekt liksom! Så ska försöka planera in 2st simdagar denna vecka hade jag tänkt! Får se hur de blir annars denna vecka med styrketräningen osv... Men om en vecka får ni se ytterligare en sammanfattning. Kika gärna in då!
Ha de bra så hörs vi / Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är hjärtat :)

/Puss N

2009-01-19 @ 16:48:06
Postat av: C

Oftast är det bara "vatten" man går ner först. Har varit med om samma sak.



Men tycker du är duktig ändå :)

2009-01-19 @ 18:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0