Överlevde denna måndag.


Oh yes, jag överlevde denna måndagsträning. Gud va skönt det var att träna. Det var evigheter sen sist, känns det som iallafall haha. Nu är det på riktigt, så det så! Jag känner mig så himla fräsh efter ett träningspass. Och det är ju bra det! :) Kom hem strax innan 21 och då fixade jag och N lite varma mackor och kollade på de sista avsnittet av "Entourage". Nu är den serien slut.. undrar när det kommer nya avsnitt. Aja. Time will tell. Ja, juste! IMORGON kommer ett nytt avsnitt av One tree hill. Oh. Jag längtar! Så efter träningen imorgon så kan jag se ett avsnitt, sen så är det tänkt att träffa Lisa och pluttisarna. MISS U.

Ska gå och ta mig ett bloss och en dusch, sen ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på Sex and the city kl 23. En underbar serie! :-) Imorgon ska jag gå upp kl 10 för att köra styrka (minst) 60min. Mer uppdatering kommer på söndag, efter en veckas träning ;-) I really like.

Ha de toppen / Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

RING MIG IMORGON! Jag vill vara med och se OTH :) Och kanske träffa pluttisarna med för den delen för jag är nämligen feberfri nu - tjollahopp på det du! xx

2009-01-13 @ 00:42:10
Postat av: Rebecca

Jag vill med träna! Jävla snoris jag är!

Hörredu, jag har faktiskt kollat på The house Bunny nu så det är dags för dig att kolla på Greek :D

Bra att du tyckte de var goda :D

2009-01-13 @ 13:45:08
URL: http://lanius.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en härlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-13 @ 13:51:22
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0