Nyårsafton 2008.

















Det var alla bilder som jag tog med min kamera igår. PLUS att jag spelade in filmer på fyrverkerierna igår. Får hoppas att alla andra kan skicka sina bilder så man kan få ihop några roliga bilder från nyår 08 :) Det var en av de trevligaste men också den nyktraste nyårafton jag varit med om. Får tacka och bocka för allt, Andreas och Josefine. Som gjorde det toppen hemma hos sig! Oh så ill jag tacka Erik och Lisa och Coockie för ni ville följa med :) - Tack vänner! Gott nytt år till er jag  inte kunde  ringa till inatt. Hoppas ni får ett toppen år. /PUSS.

Kommentarer
Postat av: Molly

Tjena vad Erik såg gammal ut när han satt där i soffan :P

2009-01-01 @ 15:21:04
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0