Min dag i bilder



 
 
Nere på bvc. Här leker vi för fulla rullar.


Efter bvc, blev de donken food :-)


Sen blev det simhallen till slut. Här har vi mig och Felicia.




Blev massvis med bus bus bus :)






Efter simhallen blev det pyssel hemma.
Jag och Jessica fixade ordning våra album. Fick äntligen
mina kort som jag beställde för några dagar sen.
Här har vi 2 söta sidor på mina 2 prinsar - Elias och William.

Nu ska jag ta och fixa ordning mig för ikväll tänkte jag och Lisa
gå ner till stan och ta några cider och bara känna lite ro.
Det tror jag vi behöver. :-) Sen i helgen ska jag till Oskarshamn
och så flyttar Lisa på söndag. =´( Men jag har faktiskt hört att
de kommer komma hem mer än vad jag trodde. I LIKE!

Nehe ni. Ha en toppen fredag.. eller helg. Men jag antar att
vi hörs igen imorgon /Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0