Jobb & Nautilus.

Precis hemkommen från jobbet. Har varit en väldigt nyttig dag idag. Skönt det! Mötet vi hade innan vi slutade idag, var ett mycket trevligt och spännande möte. Som kommer sätta sig i huvudet på mig.. haha, trots alla skruvar som är lösa ;-)

Nu ska jag bara föra över lite mp3 låtar till min mobil. Sen bär det av till Nautilus. Idag har jag tänkt köra 30min uppvärming (cykel) och 60min styrketräning :-) Det ska jag också köra imorgon torsdag och fredag. Onsdag och lördag blir det bara styrka och på söndag avslutar jag veckan med att simma åtminstone 60min. Så håll tummarna för mig i veckan. kommer att ha en liten "sammanfattning" om veckan, varje vecka sen. Både postiva och negativa saker, om det så finns.

Nehe om man ska ta och fixa ordning alla låtarna. Måste ha mig lite göttiga låtar när jag tränar, eftersom jag är alldeles ensammen idag. Grr. Men men, det är sånt man får ta. Träningen ska inte få ta skit för det ;-) Ha en trevlig kväll, kanske skriver något inlägg sen. Annars så hörs vi imorgon! /Puss på er :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är :) Önskar att jag också orkade vara duktig med träning :P

2009-01-12 @ 20:49:03
Postat av: Molly

Duktig du är :) Önskar att jag också kunde orka med att träna :P

2009-01-12 @ 20:50:07
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0