Jag vill flytta(!)


Häromdagen satt jag och kikade runt lite på internet efter  lediga "köp" lägeheter. Och jag hittade faktiskt en som var hur fin som helst, var verkligen jättefräsh. Renoverad år 2007.  Dock ligger den vid Brevik. På andra sidan jordklotet sinnes. Ska man flytta till den sidan så hade det varit bra med ett körkort. BAD ME. Tänk vad skönt det skulle vatt om någon av oss redan hade det. Det är synd, verkligen!! Maybe someday! :-)

Jag vill inte bo kvar här i Mars/April pga hyreshöjningen. Så vi får se vad som händer framöver då. Time will tell :-) Nu ska jag och N se på lite Entourage. Det blev aldrig av att vi gjorde det igårkväll utan vi gick och la oss i sängen och småglodde lite på Spiderman 1 ;-) En film som för den delen är superbra. Ha de gött /Linda

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag öppnar hela helgen, för ovanlighetens skull :P

Ses ju vid skiftbytet då :P

GLÖM INTE! Greek :D

2009-01-09 @ 00:05:21
URL: http://lanius.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hallu ..

jag hittade hit :)

Grattis läste om att du blivit handledare... :)

Flytten gick bra o så.

Ha de gott kramen Lisa "Frappe bruden"

2009-01-09 @ 11:01:16
URL: http://mammatillunderbaramax.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0