Jag gillar Spotify!


Men vad jag har hört så kommer det kosta pengar framöver.
Jag gillar verkligen det där programet. Och va surt det kommer
bli om man ska bli tvungen att betala för att lyssna på dessa
underbara låtar. Mjo, nja.. vet inte om jag känner för det faktiskt!

Jag har kommit på en sak idag.. som jag har testat med papper och penna ;-)
Men jag måste köpa riktiga pennor och riktigt papper för att det ska funka
på riktigt :-) Ska bli kul o se om någon tycker om det jag gör! :-) Håll ut!

Idag är det jobb mellan 15-22.30 men först ska jag möta Niklas och Andreas på
Morella för lite lunch. :) Gårdagens arbete var med Monika. Det säger inte
er nånting men det gick jättebra faktiskt :-D Hon är så snäll som hjälper mig!
Och tur Niklas (på jobbet) fixade så mkt han kunde innan han slutade jobbet.

Nu blir det en dusch! Sen lite lunch ;-) LATER / PUSS LINDA

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja precis, vrålsnygg!



Okej, men de är ju inte så farligt.. Sålde ni massor på kvällen också?

Puss

2009-01-21 @ 11:55:40
URL: http://lanius.blogg.se/
Postat av: Molly

Du har en utmaning i min blogg :)

2009-01-21 @ 14:10:47
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0