Its only a painting


Det ska föreställa mig. Men eftersom det "ser ut" som en blondin som jag målat så kanske det hjälper med lite färg? Brunt hår som jag har.. så kanske man ser att det är jag? Nu fick jag världens idé. Ska nog gå till leksaksaffären imorgon och införskaffa mig lite målarpennor. Gud så roligt!! Här är resultatet iallafall.


Fick nyss sms från min syster som varit på Rockbjörnen i Stockholm ikväll. Hon skrev i stil med "att det var den bästa dagen i hennes liv". Så jag kan tänka mig att hon haft en toppenkväll ;-) Vad glad jag blir. Hon som sett fram emot denna dag i en evighet och som nu för den delen är över. Det är ett enda minne nu :-) Men tur ni hade kul iallafall Sis. Vi hörs imorgon!

Min vän Caroline försvann från msn. Jag undrar om kanske hennes chef kom in till datarummet? Så kan det kanske vara. Här ser du bilden gumman. Men.. jag tycker dock inte att den va lik mig. Knasigt knasigt. Köpa färgpennor imorgon, ja tack! Jag är ledig imrogon, Niklas slutar 12 och så är det innebandy vid 21. JA JUSTE, det är ju lön imorgon också! :) Oh vilken underbar fredag det kommer bli. Jag har det på känn.

Men nu ska Linda gå och sova. Klockan är snart 000000000 oj, det blev många nollor :P och så orkar jag inte ta bort de. MEN ORKA LIKSOM, Hahaha! Nu är jag trött och med det säger jag GODNATT mina kära vänner.
/Love Linda

Kommentarer
Postat av: Molly

Jodå, men det låter ju skitbra :) Jag är sämst på bowling alltså, nu var det ett tag sen jag körde, men jag tror inte jag fick mer än 200-nånting ;)



Kul kul :) Hur är det annars då?

2009-01-23 @ 01:34:03
URL: http://molkan.se
Postat av: Caroline

Gumman, jag blir ju stolt över dig! :) Nu ska jag peppa dig så du fortsätter med de här, jag tycker iaf att du är duktig ! :)



Huhu, sen försvann jag frånn msn, för att jag insåg att vi fått virus på datan :S Hua hua!

Men vi hörs ju imorron, hoppas du sover gott :)



Oh just de ja! Världens bästa låt just nu är Ray Lamontagne - Let it be me.. I'm sure you'll like it! :)



Pussie!

2009-01-23 @ 04:45:17
Postat av: Rebecca

Haha har du googlat nu? :P



Yes we are!!

Men det är vrålskoj när det går bra och det är mycket att göra :)



Haha aa det kan jag tänka mig, gick dt bra?

Fin bild!

2009-01-23 @ 06:54:21
URL: http://lanius.blogg.se/
Postat av: Molly

Ja precis :) Det är viktigt att ha roligt!



Roligt :D Jag har aldrig varit haj på att rita, streckgubbar går väl an, hahah :P Lycka till!



Jo, jag är faktiskt pepp :) Ska ju som sagt bowla ikväll med Robin och David. Och nu ska jag ner till ams (inte lika entusiastisk till det kanske) och se vad de säger där :P Så blir det klippning på måndag som jag är jättenervös inför :P Men jag hoppas det ska gå bra :)



Kram

2009-01-23 @ 10:22:46
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0