There was a boy..


Godmiddag kära bloggvänner!

Hoppas alla mår bra en sån dag som idag.

Själv så har jag lite värk i min mage.. om det nu är den som krånglar. Känns som att de skulle vara något mellan mina revben äsh, jag vet i tusan alltså. Ont gör det iallafall. Grr

Josefine och Johan fick en pojke igår och jag är verkligen jätteglad för deras skull! Och så måste jag säga
Grattis på födelsedagen gumman! Jossan fyller 22 år idag :-D Och när man pratar om trollen. Fick precis ett mms av Jossan med en bild på pysen. Oh vilken sötnos alltså.Grattis igen!!!

Vägde: 3940gr.
Lång: 51cm



"här är Pysen"

Jag tyckte det inte var så länge sen jag träffade Jossan och vi satt och prata om att "pysen" (den/hon/han)
skulle komma ut. Nu är han ute i det fria. Jag kan inte sluta le när jagj tänker tanken.
När hon får åka hem måste jag dit och träffa de :-)

Nu sitter jag och väntar på att Sarita ska höra av sig så vi kan gå och träna lite. Idag blir det verkligen
mycket styrka eftersom gårdagen blev som den blev. Dåligt samvete idag.

Nu vet jag inte va jag ska skriva om så det får sluta såhär. Ha de gött allesammans!
/Kramar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0