Goodmorning sweet lovers.

Hoppas alla sovit gött. Det har jag gjort.
Somna efter kl 1 inatt, och vaknade av att Niklas chef ringde till min mob
runt 10 i 8. Sen dess kunde jag inte somna om. Och de var väl lika bra det.
Snart är det dags att röra sig till Jessica. Där det blir flytt och måla om :D

Det ser jag verkligen fram emot :-) I like!

Jessica ligger fortf. och sover. Så ska ta och göra något roligt nu haha.
Älskar hyss :P Typ ställa mig och skrika (nej då kanske jag själv blir rädd)
eller varför inte sätta på musik på högsta volym.. (hm.. jag har ju grannar).
- S.U.C.K - Jag kommer nog på nått!

Nu ska jag slänga mig in i duschen.. Ha en toppendag mina underbaringar!
/Kramar Linda

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja godis är alltid gott.. :)

2009-01-28 @ 11:14:56
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag vet att du inte jobbade idag, kollade upp det på mctime. Men jag hade med mig boken ialla fall :p Du får vara kvar på jobbet imorgon, jag börjar 14.30 :)

Jag började att läsa om 1an förut en liten stund, några kapitel. Att jag ska läsa om böckerna sen när jag har läst 3an :) Tänkte att jag skulle spara den till i helgen :P Man ska aldrig börja läsa för då kan man inte sluta. Haha Pöss

2009-01-28 @ 16:26:21
URL: http://lanius.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Skojar, Åsa ringde precis och jag ska börja jobba 11.00 :P

2009-01-28 @ 16:29:09
URL: http://lanius.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag vet :P Jag jobbade idag, men Sange var sjuk och jag kände mig hängig så jag orkade inte jobba från 7.15-18.00 men Jonte tog de sista timmarna.

Jag har de tre böckerna som finns hitills men i mars i vår så kommer 4de boken läste jag på wikipedia :D



Men jag tycker egentligen att du borde köpa böckerna själv för du kommer inte ångra dig alls! Jag kommer läsa dom varje dag ungefär :D

Puss!

2009-01-28 @ 20:25:57
URL: http://lanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0