En dold talang.

jo kanske det kanske :-)

Jag fick en länk från en som kommenterade mitt tidigare inlägg om en sida man ska läsa innan man börjar rita. Det kanske är bäst jag gör det eftersom jag inte "vet" så mkt om själva ritningen i sig.. utan bara gör det för skojs skull. Så bilden på Niklas som jag målade häromdan. Den är inte seriös för fem öre. Om det inte är någon som förstår vad jag skrev under bilden, så kan jag formulera mig såhär att jag gjorde bilden på 15min för att BARA TESTA mig fram och bara för skojs skull! :-D

Jag tycker om att måla. Har gjort det hela mitt liv. DOCK aldrig porträtt bilder på människor. Så det är något nytt för mig och det ska bli en rolig erfarenhet för mig om jag kommer så långt ;D

Kom hem för en stund sen. Jobbade till 14 sen gick jag en sväng på stan och köpte lite fina kläder till den nya killen i gänget ;) Nämnligen William! Skapligt tuffa kläder jag hittade. Mysipys!! Så var och hälsade på den söta lilla familjen Johansson/Nilsson. Och William var så himla söt.. liten och nätt.. så små fingrar! En vacker liten plutt! Jag sa åt honom att vara snäll mot sin mamma och pappa, så får hoppas att han är det!

Nu ska jag ta och byta lite kläder.. sen blir det utemat idag. Statoil ;) Det var SÅ längesen så det ska bli gött. Och vid kl 19 ikväll ska vi gå och spela lite bowling. Det ser jag fram emot. Ska försöka ta revanch på mig själv. Sist jag var i bowlinghallen var med mina arbetskamrater på personalfesten. Och då gick det INTE allt för bra för mig. Så dåligt ska det inte gå idag! Så är det med det ;D Nu pyser jag från datorn.. Sätter mig här när jag kommer hem, för då blir det bloggdesign ;-D /LOVE LINDA

Kommentarer
Postat av: Molly

Haha, vad roligt :) Vi ska bowla imorgon :D Jag har inte bowlat på säkert ... 4 år :P



Woligt! Du får säga hur det gick sen :)

Kram

2009-01-22 @ 17:28:43
URL: http://molkan.se
Postat av: Rebecca

Jag tyckte att det var jättefint. Jag gillar att rita också, när det går bra. Haha

Lova att du lägger upp fler bilder då ?? :D

Haha gick det bra för någon på personalfesten?



Det gick ju jättebra för oss i köket idag, vilken teamwork :)

Glöm inte att kolla på greek! Sök lite bilder på den så kommer du se att lockar :D

2009-01-22 @ 19:54:56
URL: http://lanius.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Javisst är det den ;) sköning bra den där låten. men jag hänger inte med dig vad du menar om någon sida som anonym bla bla bla.. huhh? köööss

2009-01-22 @ 20:09:24
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0