Dagens O_o



Dagens klädsel: Se bild ovanför.
Dagens frisyr: toffs.
Dagens roliga: handla gardiner, albumet och fikan på morella med SisJ.
Dagens tråkiga: det som hände inatt. har inte mått så bra - dåligt samvete :S
Dagens låt: Rihanna - Rehab
Dagens vill ha: Niklas, niklas niklas.
Dagens planer: till ÖB med systerJ och stan. Så blev det ju!
Dagens saknad: NIKLAS ;) puss!
Dagens humör: Toppen!




TITT! Gardinerna passade som handen i handsken i mitt vardagsrum.
Jag like it väldigt much. :) JIPPIE!

Nu är klockan väldigt mkt och jag vaknade tidigt imorse så det är dags för
mig att bädda ner mig under täcket. Är endå en ny dag imorgon.
En dag jag ser fram emot väldigt mkt. 10.30 ska jag träffa Lisa och barnen
utanför bvc sen blir det SIMHALLEN. Wee :-) Third time med Flisan.
MYSMYS!

Godnatt mina vänner! /Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0