Sweet sunday.

Solen skiner och jag mår så himla bra! Va härligt det är. Jag är inte bakfull det minsta lilla. Inte ens trött. Jag kanske har gått och blivit sjuk, JAG SA JU ATT JAG SKULLE HA MÖSSA PÅ MIG IGÅR :p Jag måste tacka alla för jag fick vara med. Det var jättetrevligt! Dock synd att jag gick hem så tidigt, men jag  var så himla trött.

Nu har jag kollat igenom kameran, den är hel och den har massa kort. Haha, gudars va roligt alltså! Josse & Beccy, ni måste skicka över era bilder till mig! Hihi :D Alltid lika kul med kort.

Jaha så vad händer en sådan dag som denna? Jag skulle behöva prata med Lisa angående hennes dotter Felicia. Konstigt så har inte Lisa själv hört av sig? Hon kanske har löst de på annat sätt. Så, varför skulle jag ringa henne. Aja. Hon hör väl av sig om de skulle va nått. Sen idag, ska vi åka till farmor. Hon har fyllt år i veckan så ska dit och äta lite mat. Mumsi. Smaskens :) Men gud va hungrig jag blev nu. Får ta mig lite MÄKAROONIIES innan middagen sen.

Bilder kommer inom kort.

Nu är jag sugen på att göra ny design. En som passar mig. Häromdan skrev Molly ett helt inlägg om sin blogg osv, och just så känner jag också. Att man aldrig kan bli nöjd med något man gjort till sig själv.. Dock förstår jag inte varför jag känner så som jag gör till mina designers som jag gör. En del av de är svåra att släppa taget på. En del lägger jag ner mer energi på och ja. Som Carolines häromdagen. Den ville jag så gärna ha själv. Skulle kunna se mig med den desigen. Men endå så vill jag inte släppa den jag har idag. Kanske bara ska ändra lite färger. Hmm.. jag får ta och tänka på saken. Nu blev allt så komplicerat.

/Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0