Spinning around.

Kockan den bara springer iväg. Nu är kl 10 över 11, och jag vaknade för lite mer än en timme sen över en förskräckelse också för den delen, att det kommit snö! Jag tycker inte om snö!

Min syster skulle ha hört av sig så fort hon vaknat. Så hon ligger väl fortfarande och sover. Vi tänkte om hon var lite snabb så skulle jag färga håret på henne idag. Men vi får väl ta det i helgen då. Visst, klockan är inte mkt för jag börjar inte jobba förrän om 6 timmar. Men jag vill planera lite inför min dag. Så nu ska jag ta och skicka ett sms till min vän Caroline som igårkväll frågade om jag ville äta lite lunch med henne.. och det går ju hur bra som helst! :-)

Nu ska jag smsa Caroline. Vi hörs i eftermiddag igen.
Take care / Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Oj då. Tusen tack:)



Allt bra?:)

2009-02-06 @ 14:10:45
URL: http://kimza.se
Postat av: Kim Ekholm

ja, där finns ju en hel drös med killar:)



Skönt o höra:)

Jo, det är bra här med. lite smått stressad, men det gör mig inget:P

2009-02-06 @ 14:28:41
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0