Push the bottom.

and let me know.. lala.. ;)

Jag har införskaffat mig en ny ikon "igen" . Denna gång något som ska ge en mer besökare. Yeah right. Jag tror inte riktigt på såna här saker men måste testa mig fram iallafall. Se om det kanske kan ge något mer? Kan vara kul om man kunde slå sitt rekord med besökare, som idag är 79st.



Så om ni bläddrar ner ser ni en sådan ikon.
Om ni klickar på den, så kommer ni till en sida
- följ endast instruktionerna så är det klart sen!
Hur enkelt som helst!

Om ni undrar över något kan ni allt ta och fråga mig!
/Puss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hur lyckas du ha så många?

Det där med uniqe page och de känns lite konstigt.

Den blåa är ju vilka som har varit inne på min sida och vad var de röda?

För ibland är det 44 röda då jag inte ens har tryckt på "förhandsgranska" eller varit inne på min sida överhuvudtaget.

Jag fattar nada!

2009-02-10 @ 19:38:56
URL: http://lanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0