Pet Society



Jag har precis skaffat mig en Pet på faceboken.
Jag gillar spelet grymt mycket och där kommer det nog spenderas mycket tid med. Knasigt nog! Man känner sig inte rastlös för fem öre vilket man kan göra vid datorn ibland. Min lilla Linda är så söt så.

Jaha min dag idag då efter jag skrev inlägget så gick jag till jobbet. När jag slutade så gick jag upp till Tre-t butiken, mötte upp mina systrar. Så solade vi alla 3. Härligt värre - dock inte till en början. De va svinkallt. Men efter ett par min när värmen börja komma igång, då va de gött! Sola vill jag göra snart igen, i like.

Efter solningen, kom mamsi och papsi och hämtade upp oss.. och sen Niklas, så åkte vi till Torino för lite mat i magen. De va inte äckligt för fem öre. Spagetti Bolognes.. Smarrigt säger jag! Där satt vi ända till kl kl 19. Sällskap hade vi också .. lille Puttrik. Både han och Niklas hade de bra på Jack Vegasen .. Jäkla turbarn! Själv så satte jag i 120kr och automaten käka upp de. SUCK.

Kom hem strax efter 19 och here I am.. spelat lite pet society! Nu måste jag gå och ta mig en dusch (har inte gjort de än, svettis) haha. Runt 21 ikväll så är det tänkt att vi ska gå till Klubb 9 spela lite biljard. Träffa Camilla. De va längesen man träffade den snurpan, saknar henne ju!! Båda mina syskon ska sova här inatt då vi ska åka till Norrköping på en shopping tur imorgon! De ser jag fram emot. Komma bort från stan, bara för dagen. Ska bli så underbart skönt!!

Nu ska jag duscha, ha en fin fredagkväll. Så hörs vi imorgon igen! Take care!
/Kramar Linda

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Träffade du min Fille på club9 då? :)

2009-02-27 @ 23:56:52
URL: http://lanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0