Oj oj oj, vilken dag! :)

Nyss hemkommen från den mest roligaste och mest spännande innebandymatch jag sett i mina dagar ;) ..och Västerviks herrar vann självklart .. och med siffrorna 10-6 eller var det tillomed 1176? jag tappade räkningen efter målen bara rullade in haha. Men de vann och det ger WIBK ytterligare en chans att gå upp till div II :) Heja heja, säger jag bara!

Niklas och Coockie kom och hämtade mig utanför jobbet runt kvart i 3, sen bar det av upp till sporthallen för att se denna match. Så något bloggande idag har jag inte hunnit med. För det första har jag jobbat hela morgonen och för det andra, innebandyn ;) Men nu är jag hemma och försöker finna lite ro.

Har gjort mig lite nudlar ;) (pff) och tänkte ta och se ett avsnitt av gossip girl och 90210 :) Sen ikväll kl 20 börjar Melodifestivalen del 1 som ska bli intressant att kolla på. Så denna kväll ser jag fram emot oerhört! Hoppas alla haft en trevlig lördag och att ni fortsätter med det! /Kramar Linda


Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Visst kommer det upp bilder :D vet dock inte när vi tar tag i detta eftersom jag jobbar endel nu men du lär märka det :D

2009-02-07 @ 18:44:14
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: jessicaviberg

HAHAHAHAH SNYGGING!!

2009-02-07 @ 21:44:07
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0