Nu är helgen avklarad!

Hej på er alla glada! Hoppas ni mår bra och att ni haft en toppen helg?
Själv så har jag bara jobbat och sovit, jobbat och sovit haha.. typ. Men det har varit helt okey. Det var endå min jobbarhelg så what a heck liksom. Helgens arbete är avklarat och framför mig ser jag 2 lååånga lediga dagar. Nu jäklar i havet ska jag se till att läsa klart boken;) PLUS bli blond i skallen :P Nej vars. Inte riktigt blond blond utan bara lite ljusa ljusa slingor. Vill ha lite ljusare toner i mitt hår. Så det ska min syster få hjälpa mig med tänkte jag. Eller hur Jessie, det har du lovat mig? ;P

Ikväll vill jag inget annat än BARA ta det lugnt. Ligga och glo framför någon film med tända ljus och bara mysa. Ja, det vill jag. Men först och främst blir det en dusch, mumms. Nya shampoot ;) aj really lajk. Sen en ansiktsmask på det och brun-utan-sol kräm. Och sen kanske N kommer hem och vill se på film med mig? :) Det hoppas jag! Annars får jag väl se på något själv. Kanske Twilight för andra gången? ;) me love.

Nu ropar den efterlängtade duschen på mig. Ha de gött /Kram Linda

Kommentarer
Postat av: jessicaviberg

jarå, jag kan hjälpa dig! :P

bara du hjälper mig med mitt hår för bövelen!!! ser ju hemskt ut! haha

2009-02-08 @ 20:37:05
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0