Ni har väl inte missat Mollys tävling?


När Molly hade 5000 besökare på sin bloggsida, så ville hon
göra något speciellt för alla besökare. Så då gjorde hon en tävling
som man kan vinna en helt egendesignad bloggdesign!
Hur roligt är inte det, om man inte redan har en?
Men då kan en där ute som inte har någon bloggdesign,
få en precis så som den vill ha den!!

Hade jag inte själv sysslat med bloggdesigner eller själv
hade mig en, hade jag UTAN tvekan gått med i tävlingen.
För hon gör så jättefina bloggdesigner. Att jag ibland bli lite
avundssjuk på hennes sätt och inspiration.
Klicka på länken här nedan för att komma till tävlingen.

Det enda du behöver göra är att gissa ett klockslag
och den som är närmast, vinner bloggdesignen!
Inte svårare än så ;)


Kommentarer
Postat av: Molly

Åh tack :) Vad snäll du är!

2009-02-17 @ 14:21:31
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0