Fredagsmys i soffan

Niklas åkte vid 16 tiden, då jag gick till jobbet. Är nyss hemkommen efter att ha arbetat ett par timmar. Kvällen gick jättebra, hade lite o göra nästan hela kvällen :) Kuligt värre!!

Tog med mig lite fikahem från jobbet, så tänkte ta och läsa boken lite till. becca vill ju ha tillbaka den imorgon. Men jag måste tyvärr säga Becca, att jag inte har läst ut boken ännu så det dröjer ett par dagar till. Sorry fasiken! Nu är jag så pepp på att se på filmen! VILKET JAG NOG SKA GÖRA om drygt 2 min ;) Jag kan verkligen inte hålla mig längre.

Det var allt för mig nu. Trevlig helg, alla söta läsare :)
/Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grrr! Jag förstår inte hur du inte har hunnit läsa klart den.. buhu, älskar du den inte???!!!





haha

2009-02-06 @ 22:59:45
URL: http://lanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0