Idag är jag trött.

Jag får inte sova om nätterna. Skrållan är på mig HELA tiden.
Det är sjukt alltså.. förstår inte vad hennes problem är !

Jag blir tokig.

Plus att jag jobbat idag. 7,45-15. De va jobbigt att gå upp när
klockan ringde imorse. MEN då får man tänka på att dagen går
fort när man väl kommit till jobbet.

Det har varit en kanon rolig dag på jobbet idag. Men mycket har
nog med att man var trött som sagt. Allt är ju så knasigt kul då.
Nu ska jag upp till vinden och hämta våran sovrumsdörr.
För nu jäklar får det vara nog med väckande om nätterna.
Nu ska jag äntligen få sova en hel natt!

Kl 17, OM EN TIMME, är det innebandy för hela slanten.
HEJA WIBK!! HEJA WIBK!! Hoppas verkligen att de vinner idag.
Håller alla tummarna för det.

Ha inte en allt för tråkig lördag. Det är ju tamigfasen Melodifestivalen
ikväll. Vi hörs! /Kramar till er.


Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Hehe ja tänk om man kunde flumma runt o ha kul på mitt jobb när man är trött, skulle nog inte uppskattas tyvärr. Förmodligen kommer jag att somna ståendes idag

2009-02-22 @ 07:05:03
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0