Godkväll bloggen!

Kl 12 hade jag tvättstugan. Håller på med den ännu. Sista maskinen.. skönt det! Det enda som fattas nu är att jag ska vika ihop alla kläder och lägga in de i våra garderober. Emma och Jessica kom runt 14 tiden. Så börja vi möblera om vardagsrummet. Resultatet blev himla fin faktiskt. Jag är supernöjd! Älskar förändringar :D


Städa städa.. =)


Och såhär blev resultatet av möbleringen.


Vi lagade oss lite mat när Niklas kom hem efter jobbet, sen så har vi sett på 2 avsnitt av  Kyle XY. En himla bra serie! Niklas trodde Efterlyst skulle va ikväll vid 21? Kan va kul att se på, va ett tag sen nu.

Nu ska jag ner till tvättstugan! /Kramar

Kommentarer
Postat av: Alexandra

fint:)

2009-02-05 @ 11:42:10
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Va snyggt det blev ;D

2009-02-05 @ 17:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0